2. سئو چگونه کار می کند؟

بهترین قیمت سئو سایت را از ما بخواهید. چگونه فیسبوک را ترک کنیم؟ در گزارش Search Analytics قدیمی شما تنها میتوانستید دادههای ۹۰ روز گذشته را مشاهده کنید. طبق سایت Advanced Web Ranking، موقعیت ۵ در گوگل، باید حدود ۴٫۳۵ درصد CTR بگیرد.

خدمات سئو حرفه ای

شما باید هر چیزی را که CTR (نرخ کلیک) آن از ۴٫۳۵ درصدی مورد انتظار بیشتر است از فیلتر خارج کنید تا بتوانید روی صفحات با عملکرد ضعیف تمرکز مشاوره سئو کنید.

برنامه ریزی سئو

پس موقعیت­های ۱ تا ۴ را فیلتر می­کنیم. سپس در بخش فیلتر CTR مقدار آن را کمتر از ۴٫۳۵ (Smaller than 4.35) بگذارید.

گوگل در طول مدت فعالیت خود برای افزایش کیفیت نتایج جستجو و همچنین برای جلوگیری از روشهای تقلب الگوریتمهایی را بوجود آورده است.الگوریتمهای زیادی در گوگل وجود دارند که ما در زیر به چند مورد از مهمترین آنها همراه با کاربرد آن اشاره میکنیم.

گوگل سرچ کنسول چیست

این تحلیل به بهبود چیدمان استراتژی سئو شما کمک زیادی می کند. اما الان شما میتوانید کارهای زیادی با دادههای جمع ­آوری شده انجام دهید (مثلا آن­ها را فیلتر کنید و فقط نتایج AMP را مشاهده کنید).

پرسش و پاسخ سئو

برای این کار، مانند شکل زیر روی دکمه فیلتر کلیک کرده و Position را انتخاب کنید.

برای یک عشق سئو مثل من، اطلاعات ۱۶ ماه مانند یک هدیه بزرگ و شگفت انگیز است! بهبود CTR برای تنها یک کلمه کلیدی هیچ فایدهای ندارد… به عنوان مثال، به کلمه کلیدیای میرسیم که با ۱۵۰۷ بار دیده شدن (impressions)، تنها ۴۴ کلیک گرفته!

همانطور که می­بینید این صفحه بیش از ۷۳۴ بار در گوگل نمایش داده شده… حالا لیستی از صفحات را خواهید داشت که موقعیت آن­ها در گوگل، ۵ یا بیشتر است.

حالا سوال اینجاست که چگونه میتوانید CTR خود را بهبود بخشید؟ جوابش خیلی سادس 🙂 با گزارش عملکرد یا همون Performance Report در گوگل سرچ کنسول.

روشی که بینگ بین پرسوجوهای هر جستجو و بردارها در فهرستش به دنبال یافتن پیوند است و ایجاد ارتباط میکند.

بازی انفجار حضرات به راحتی از طریق اپلیکیشن و آدرس های جدید در دسترس کاربران قرار میگیرد. پس از خزیدن در وب سایت، موتورهای جستجو باید برای چگونگی سازماندهی اطلاعات تصمیم بگیرند.

اما طولانی بودن محتوا لزوما به این معنا نیست که باید متن خود را با هر چیزی پر کنید.

بررسی انلاین سئو

شما باید روی صفحات با رنکینگ ۵ یا بیشتر و صفحات با CTR پایین تمرکز کنید. البته وایت پیپر، ابزاری برای تبلیغ مستقیمِ محصول یا خدمت و مزایای آن نیست، بلکه در وهلهی نخست، ابزاری برای آگاهی بخشی و همراهسازیِ افکار عمومی و تسهیل فرایند تصمیمگیری مخاطبان است.

لیستی از کلمات کلیدی که رنکینگ یا رتبه آن در گوگل ۵ یا بیشتر است و CTR آن­ها کمتر از ۴٫۳۵% است. مشتریان پس از هر تجربه خدماتی ، با توجه به اینکه تا چه حد انتظاراتشان تامین شده ، یا از آن فراتر رفته ، سطوح مختلفی از رضایت یا عدم رضایت را تجربه می کنند.

سئوسایت درتهران

آن ها متن ها را نمی خوانند تنها متن اسکن می کنند و دنبال سریع ترین جا برای رسیدن به جواب سوال هایشان هستند.

در سطوح بالاتر و حرفه ای که به شما اطلاعات تکمیلی در خصوص قابلیت همخوانی آن با موبایل، پیشنهاداتی برای بهتر شدن و نام دامنه های مشابه نیز ارائه می دهد.

سئو و دیجیتال مارکتینگ

بهتر است کمی با این فیلترها بازی کنید تا دستتان بیاید که چه امکاناتی در این قسمت در اختیار دارید.

به تمامی کلمات کلیدی که این صفحه با آن­ها رنک میگیرد نگاه کنید. چرا که اوضاع را برای ۱۰ کلمه کلیدی دیگر بدتر میکند. صفحات با CTR پایین را پیدا کنید.

با اضافه کردن آدرس سایت مطابق مثال، روی دکمه CONTINUE کلید کنید. در واقع این نقشه سایت لیستی از URL های مهم سایت شما به همراه اطلاعات دیگری است. بدون شک CTR یک عامل کلیدی در رنکینگ گوگل است.

مطمئنا میتوان این وضعیت ۲٫۹ درصدی CTR برای این کلمه کلیدی را بهبود بخشید. به روشهای مختلف سعی کنید که امنیت آن را حفظ کنید. با این ابزارها به تحلیل خوبی از وضعیت خود، وضعیت بازار، خطاها و مشکلات سایت و دیگر موارد دست مییابید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *