کینگ مانی KingMoney چیست و آیا ارزش سرمایه گذاری🧐 دارد؟

بانس ریت سایت (Bounce Rate) چیست؟ ربطی به بزرگ و کوچک بودن دکمه یا ابتدا و انتهای سایت ندارد باید ببینید دقیقا کاربر دنبال چیست ؟ بعد از تلاش بسیار، کاربر وارد سایت شده است و شما باید تمامی تلاش خود را برای نگه داشتن او و کاهش بانس ریت و Exit Rate به کار برید. بعد از انجام لینک سازی PBN برای من چه اتفاقی افتاد ؟ کاری که من دوست دارم برای سایتهای جدید انجام دهم ، تمرکز روی برداشتهای جستجو (قابل مشاهده در ابزارهای مدیر وب است) و نه فقط به بازدیدهای ارگانیک است . در منوی نشان داده شده ” Properties”را انتخاب کنید تا یک پنجره باز شود. یکی از راه های کاهش بانس ریت و نگه داشتن کاربر، استفاده از کال تو اکشن است که می توانید بسته به نوع سایت و خدماتی که ارائه می کنید یک فرم یا یک دکمه ای که کاربر را بیشتر جذب نماید، ایجاد کنید.

الگوریتم لانه کبوتر

مثلا کاربر با دادن نام و نام خانوادگی و ایمیل، انتظار دارد بسته به نوع سایت صاحب یک E-book یا کد تخفیف یا مواردی این چنینی شود. اگر ما بخواهیم تعداد زیادی رپورتاژ منتشر کنیم، نوین به ما تخفیف می دهد؟ این عملیات می بایست به طور طبیعی و در تمامی روزهای هفته انجام گردد و تعداد ایجاد بک لینک متعادل باشد. کافی است سوالاتی که در حوزه کاری شما وجود دارد را پیدا کنید و به آن پاسخ دهید. قبل از اینکه راه های کاهش بانس ریت را بر روی سایت پیاده نمایید، ابتدا تمامی صفحاتی که دارای بانس بالا هستند را پیدا کنید که برای پیدا کردن این صفحات می توانید وارد اکانت گوگل آنالیتیکس شوید، سپس با کلیک بر روی Behavior، سایت کانتنت (Site Content) را انتخاب نمایید و در آخر وارد بخش Landing Page شوید. شخصی وارد یکی از صفحات سایت شده و بدون اینکه صفحات دیگر را ببیند، بلافاصله خارج می شود که این عمل باعث ایجاد بانس در آنالیتیکس است. اشتراک تمام مطالب تان در این سایت ها به واسطه ساخت بک لینک هیچ ضرری برای شما ندارد چون گوگل می داند که این سایت ها سایت های اشتراک محتوا هستند و این کار برای همه طبیعی است.

بعضی وقت ها کاربر که وارد سایت شما می شود خیلی سریع می خواهد به دکمه دانلود برنامه یا ویدئو برای مثال دست پیدا کند چون که می داند دنبال چه اپلیکیشن یا ویدئویی است و احتیاجی ندارد که توضیحات شما را بخواند اما برخی مواقع هم کاملا بر عکس این موضوع است کاربر تمایل دارد که به یک اطلاعاتی راجع به محصول و خدمات شما دست پیدا کند و بعد از خواندن آن مطلب اقدام به خرید یا دانلود و هر کار دیگه ای که شما می خواهید در سایت انجام دهد. بعد از فعالسازی نوبت به انتخاب آدرس سایتتان میرسد. این جلسات تک صفحه ای دارای مدت زمان 0 ثانیه هستند، زیرا هیچ بازدید بعدی بعد از اولین نشست وجود ندارد که به Analytics اجازه دهد طول session را محاسبه کند. حال اگر، فقط یک تک صفحه ای مانند بلاگ دارید یا انواع دیگر از محتوا را ارائه می دهید، داشتن سشن تک صفحه ای برای این نوع سایت ها دور از انتظار نیست، پس داشتن bounce rate بالا بد نخواهد بود. مثلا بانس ریت سایت های ecommerce بین (۲۰-۴۵٪) است و سایت هایی که تک صفحه یا بلاگی هستند دارای بیش از ۹۰٪ بانس دارند.

طراحی سایت وبلاگ

وقتی وارد اکانت خود در google Analytics می شوید در قسمت Behavior وارد Site Content می شوید و از تب هایی که می بینید pages را انتخاب می کنید تا آمار bounce rate تمام صفحات شما را به مشاور سئو شما نمایش دهد. پس در این حالت شما نمی خواهید که بانس بالایی داشته باشید، چرا که گذاشتن آن صفحات در صفحه اصلی جهت هدایت کاربر به دیگر صفحات می باشد و بانس بالا، برای سایت اصلا خوب نیست که باید استراتژی صفحه اصلی عوض شود. یوزر اکسپرینس (UX) یکی از راه های کاهش بانس ریت است که کاربر تمایل بیشتری برای بازدید از سایت شما را در خود احساس می کند. اگر مقاله ی مورد نظر در منابع مختلفی منتشر شده است، شما احتمالاً یک الماس در دست خودتان دارید. ایجاد سایت مناسبی که دارای یک پلتفرم عالی است و قابلیت نمایش بر روی هر نوع دستگاهی را دارد یا به اصطلاح کاربر پسند (User Friendly) است، می تواند اولین گام برای کاهش نرخ پرش در سایت باشد. به عبارتی دیگر، نرخ پرش بالا، بیانگر این است که بعضی از موارد یا استراتژی ها در سایت، درست پیاده سازی نشده اند که همین امر باعث خروج کاربر از سایت می شود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *