طراحی UI و UX – طراحی وب سایت اصفهان

حتی موقعیتهای طراحی UI سطح ابتدایی مهارت در حداقل یکی از ابزارهای طراحی و نمونهسازی استاندارد صنعت مانند Sketch ، Adobe XD و ابزارهای نمونهسازی اولیه مانند InVision رادارند. • لیست نهایی نکته های مهم در ساخت لینک PBN:در مورد ساخت بک لینک های PBN باید این موارد را مانند قوانین و دستورالعمل های الزامی انجام دهید. برنامه بازاریابی داخلی برای آگاهی دادن به کارکنان و مدیران تا در مسیر عناصر برند (مانند وعده و شخصیت برند) قرار گیرند و به آنها یاد بدهیم تا رفتارهای خود را با مشتریان را بر اساس آنها تنظیم نمایند. نقشه سایت یک فایل متنی است که معمولا از نوع XML می باشد که تمام آدرس ها و صفحات وبسایت (URL) را شامل می شود. ممنون میشم روش ساخت سایت مپ برای سایت هایی که از وردپرس استفاده نمی کنند و با کد نویسی نوشته شده اند رو هم بزارید و یا روش کارش رو توضیح بدین؟

بک لینک وبلاگ

این سربرگ ها برای بخش بندی کردن محتوای وب استفاده می شود . با رشد آن، شرکت شما ممکن است در تلاش باشد مخاطبان گستردهتری را هدف قرار دهد و برند تجاری باید این را منعکس کند. در مقابل این موضوع برای رپورتاژ آگهی صادق نیست، چرا که برای خرید و درج آن فقط باید یک بار هزینه کنید تا رپورتاژ تبلیغاتی کسب و کار تان را به طور دائم منتشر کنید. اگر پکیج سفارش دهید رپرتاژ آگهی لینکدار دائمی در همه ۸ وبلاگ ما ، فقط ۴۰ هزار تومان می شود . چرا رپورتاژ آگهی تاثیر بسیار زیادی در ایجاد آگاهی برند دارد؟ تفاوت اساسی بین ابزار الکسا و گوگل آنالیتیکس وجود دارد. چرا که گوگل علاقه مند به متن است و لینک به همراه یک متن غنی و کاربردی منتشر میشود. قلمی که دارای ظرایفی باشد تا براحتی قابل کپی برداری نبوده و صرفا برای این کار طراحی شده باشد. لوگو و یا نشانی که مارکوپولو تا به امروز از آن استفاده می کرده است که درواقع یک نشانه نوشته(لوگوتایپ) است، دارای نقاط ضعف و قوتی بود که در بازطراحی آن سعی شده تا نقاط قوت حفظ شوند و نقاط ضعف تغییر یافته و بهبود یابند.

صفحه درباره ما

موتورهای جستجو در یافتن نقشه سایت کاملاً هوشمند عمل میکنند، اگر سایت شما دارای نقشه سایت باشد موتور جستجوگر گوگل و بینگ به سرعت آنرا پیدا میکنند. دلیل اهمیت بک لینک در سئوی سایت این است که ربات های گوگل در زمان بررسی صفحات سایت، لینک های صفحه و صفحات لینک شده را نیز بررسی می کند. بک لینکهایی که مدتدار و به صورت ماهیانه، سالیانه هستند را نخرید. این همان مرحله ای است که ما در کشورمان هنوز در آن ضعف داریم و متاسفانه شرکتها ارزش استراتژی برند را به خوبی درک نکرده اند،. بعنوان مثال زرد کمی گرمتر شده و به اُکر گراییده و سبز کمی به زیتونی و آبی به فیروزه ای. در طراحی هویت بصری جدید تونالیته ای از رنگ فیروزه ای به عنوان رنگ اصلی برند انتخاب شد تا برند از چندگانگی هویتی در رنگ دور مشاوره سئو شود. در واقع پس از انجام مرحله ریدیزاین است که مخاطب به دنبال مشاهده تغییرات بنیادیتر در برند ماست که در ریبرندینگ رخ خواهد داد و تصویر بیرونی جدید با اتفاقاتی در درون سازمان همراه خواهد شد.

در نهایت، جمع بندی های انجام شده از تمام مسیرهایی که رفتیم نشان داد که شخصیت برند مارکوپولو برای اکثریت مخاطبان فردی و سازمانی همان “متخصص” است و لازم شد تا تمامی عناصر برند بر اساس شخصیت متخصص، بازطراحی گردند. این امر میتواند زمان زیادی برده و به آنچه انجام میدهد، محدود شود. در صورتی که این برداشت غلط است! با توجه به نقاط قوت لوگوتایپ فارسی و اثراتی که در سالهای گذشته در ذهن گذاشته بود، قرار شد تغییراتی در آن اعمال شود و لوگوتایپ لاتین بر مبنای آن طراحی شود. ایمان ملاجعفری: برای بازآفرینی هویت بصری مارکوپولو، گام اول تغییراتی بود که باید بر روی لوگو اتفاق می افتاد. این اقدام تاثیر بسیار بدی بر ذهن مخاطب خواهد گذاشت چراکه تغییرات میبایست بر حسب نیاز و آن هم به سوی بهتر شدن از نقطه نظر جامعه مخاطب روی دهد. در این مسیر برخی از این افراد پست های سایت خود را در وبلاگ­ ها کپی می­کنند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *