آموزش صفر تا صد ریپورتاژ و تاثیر آن در بهبود سئو سایت

یکی از ویژگی های خوب سرویس ما این است که شما می توانید 50 مطلب متفاوت با بک لینک های متفاوت در سایت های ما درج کنید چون همانطور که می دانید مطلب های تکراری نه تنها از نظر گوگل مفید نیستند بلکه می تواند باعث ایندکس نشدن مطلب و حتی جریمه شدن سایت شود. در این مطلب دو راهکار SEM و SEO را بررسی می کنیم و بعد از تعریف دقیق هر یک، به بیان راه حلی برای استفاده بهینه از این دو، برای ارتقا و افزایش فروش سایت، می پردازیم. برای انجام این کار می توانید از ابزاری مانند Boomerang استف مشاوره سئواده کنید. سئو تکنیکال شامل خدمات حیاتی مانند بهینه کردن سرعت بارگذاری سایت، بهینهسازی سایت برای نمایش در تمامی دستگاهها (به ویژه موبایل) و تعمیر لینکهای شکسته سایت است. در سایتهایی مانند لینک بگیر دات کام هم امکان خرید بک لینک وجود دارد و هم امکان خرید رپورتاژ آگهی ارائه می شود. رپورتاژ آگهی نیز مستلزم مهارت در نوشتن و آشنایی با مفاهیم لینک بیلدینگ است پس سعی کنید قبل خرید رپورتاژ با یک متخصص سئو مشورت کنید.

کنونیکال چیست

قبلا در مقالهای در خصوص UI و UX صحبت کرده بودیم، یکی از مواردی که باید در طراحی تجربهی کاربری یک سایت به آن توجه داشته باشید رعایت اصول روانشناختی و توجه به روحیات انسانهاست، مواردی که شاید در نگاه اول اصلا مهم به نظر نرسند اما به شدت روی کاربردپذیری سایت شما و افزایش نرخ تبدیل (Conversion Rate) و در نتیجه افزایش سود شما اثر گذار خواهند بود، در ادامه با همیار آیتی همراه باشید تا با هم به بررسی این قوانین به ظاهر ساده اما مهم بپردازیم. سئو روز یکی بهترین مجریهای درج رپورتاژ آگهی در سایتهای پربیننده است. در ضمن از کل این 6 الی 7 صفحه حدودا سه صفحه آن خالی است و ما در واقع با 4 صفحه روبرو هستیم که در کل آن اطلاعات تکنیکی جای ندارند و تنها به کلی گویی در مورد این ارز پرداخته شده است، پس چطور به آن می توان ظن کلاهبرداری نداشت؟ هنگامی که برای خرید بک لینک ماهیانه پولی پرداخت شود تا لینک شما در صفحات سایتی قرار گیرد، میتوانید این امید را داشته باشید که احتمالاً از سوی گوگل به جایگاهی که مدنظرتان است رسیدهاید، اما زمانی که نخواهید هزینهای پرداخت کنید، برای بک لینکهای خود در یک سایت، دیگر رتبه و جایگاه قبلی را در موتورهای جستجو را نخواهید داشت و با افت رتبه روبرو خواهید شد؛ اما در رپورتاژ آگهی این موضوع صدق نمیکند.

با این وجود اگر بخواهید برای ارتقای سئوی سایت خود بیشتر هزینه کنید، می توانید پکیج رپورتاژ آگهی را به همراه پکیج بک لینک در همان سایتها سفارش دهید که باعث بهبود رتبه سریع سایت شما در گوگل می گردد. بهعنوان مثال شما به یک شرکت سئو میرید و به شما میگن با پرداخت چند میلیون هزینه سایت شما را میاریم لینک 1 گوگل که معمولاً این کار را با خرید بک لینک انجام میدهدند و در عرض یک ماه مقداری از آن پول چندمیلیونی که از شما گرفتن را به وب سایتهای معتبر پرداخت میکنند و از آن وب سایتها برای شما بک لینک خریداری میکنند، بعد از گذشت یک الی 3 ماه و نهایتاً 6 ماه آن وب سایتهایی که بک لینک ازشون خریداری شده لینک شما را حذف میکنند و این قضیه باعث میشود که گوگل به شما رتبه منفی بده. از اینرو اغلب متخصصان سئو برای پیشرفت رتبه ی سایت کارفرمای خود، پیشنهاد انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت های فعال را به ایشان می دهند. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای برند سازی در دنیای اینترنت به شمار می رود. یکی از ساده ترین راه ها برای تشخیص هشتگ مناسب، بررسی پست های اینستاگرام رقبایتان است.

گوگل متن اطراف خود را بررسی می کند (اگر لینک متنی باشد ، یا اگر نباشد ، به صفحه اطراف آن نگاه خواهد کرد) و ارزیابی می کند که لینک به چه نوع کلمات کلیدی مربوط است – این بدان معناست که هر متن در متن انکر شما می تواند یک کلمه کلیدی باشد .این همچنین “ارتباط موضوعی” لینک تان را افزایش می دهد ، و به شما در حلقه های موضعی که گوگل در مورد سایتها / لینک ها / صنایع / صفحات خاص ایجاد می کند ، کمک می کند. بک لینکهایی که شما می خرید در تمام صفحات سایتهایی که خریده اید قرار می گیرد که معمولا در سایدبار آن سایتها خواهد بود. مشتریان بالقوه قبل از خرید ترجیح می دهند که در سایت های مشابه محصولات را نقد و بررسی کنند. روند خرید بک لینک دانشگاهی چطوری هست؟ این مقاله یک راهنما و آموزش جامع درباره روش های لینک سازی (link building) است که هم در زمان حال و هم در اینده بکار می روند .خواندن این مقاله بسیار وقت گیر است بنابراین قبل از خواندن ، مطمئن شوید که زمان کافی برای مطالعه آن دارید درغیراینصورت یک پست بسیار ارزشمند را از دست خواهید داد .

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *