8 روش کاهش رتبه الکسا ایران – افزایش رتبه الکسا سایت

اما اگر سایت شما کاملاً جدید است ، از چند url بدون انکر نیز استفاده کنید. میتوانید به همان صورت کلمه کلیدی فارسی قرار دهید تا امتیاز این بخش را نیز کسب کنید. با توجه به نقاط قوت لوگوتایپ فارسی و اثراتی که در سالهای گذشته در ذهن گذاشته بود، قرار شد تغییراتی در آن اعمال شود و لوگوتایپ لاتین بر مبنای آن طراحی شود. و اینکه لوگوتایپ فارسی و انگلیسی با هم همخوان نبودند. لوگو و یا نشانی که مارکوپولو تا به امروز از آن استفاده می کرده است که درواقع یک نشانه نوشته(لوگوتایپ) است، دارای نقاط ضعف و قوتی بود که در بازطراحی آن سعی شده تا نقاط قوت حفظ شوند و نقاط ضعف تغییر یافته و بهبود یابند. ایمان ملاجعفری: برای بازآفرینی هویت بصری مارکوپولو، گام اول تغییراتی بود که باید بر روی لوگو اتفاق می افتاد. در مرحله اجرا باید به این نکات توجه داشت که مخاطبان برند به این قبیل تغییرات ظاهری که تغییرات مثبتی در رفتار برند را ندارد، عکس العمل نشان می دهند. زمانی که شما محتوا ی با کیفیت و ارزشمند در سایتتان استفاده کنید کاربران و مخاطبان را ترغیب به ادامه دیدن دیگر صفحات سایتتان می کنید.

طراحی Ui چیست

این موضوع به معنی این است که گاهی سرورهایی که سایتهای متخلف یا خود قرار دهد و دیگر به سراغ سایتهای روی این سرورها نیاید. همه متخصصان موضوع برند می دانند که بازسازی مجدد باید هم در سطح ظاهری، هم در سطح ارتباطات برند و هم در سطح کل یا تمامی فعالیتهای برند صورت گیرد. وبسایت هایی که موضوع مشابه دارند، ولی رقیب بالقوه نیستند رو مشخص کنید. به این فکر کنین که چرا رفتار یه قسمتی باید اینطوری باشه و به بهبود اون هم فکر کنین. لینک های پاک: سایت مپ شما نباید به هیچ وجه دارای خطای لینک بیش از 1% باشد زیرا اگر خطای لینک بیش تر از 1% باشد، باید کل سایت مپ و یا نقشه ی سایت را دور انداخت. اگر بتوانید این دو فاکتور را کاملا اصولی در کنار هم اجرا کنید یعنی هم محتوای با کیفیت تولید کنید و هم بک لینک های با کیفیت بسازید. بخش اول پژوهش مرتبط با مخاطبان بود که به دو گروه شرکتی و فردی تقسیم شدند و گروه فردی نیز به دو دسته‫ی مصرف‫کنندگان و غیرمصرف‫کنندگان تقسیم شدند. نتیجه این تحقیقات نشان می داد که شخصیت یک فرد متخصص از مارکوپولو در میان مخاطبان وجود دارد. در نهایت، جمع بندی های انجام شده از تمام مسیرهایی که رفتیم نشان داد که شخصیت برند مارکوپولو برای اکثریت مخاطبان فردی و سازمانی همان “متخصص” است و لازم شد تا تمامی عناصر برند بر اساس شخصیت متخصص، بازطراحی گردند.

ریدایرکت 301 وردپرس از دامنه قدیمی به دامنه جدید

به همین خاطر برای برند، فونت جدیدی طراحی شد. مارکوپولو در سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین شرکت عمده فروش تور در حوزه تورگردانی انبوه شروع به کار کرد. پرسش: به تازگی پروژه بازسازی مجدد برند مارکوپولو را که در حوزه گردشگری فعال است را انجام داده‫اید. بنابراین، بخشی از بازاریابی، طراحی قسمت های مختلف ، مدیریت پروژه در نقش UX نهفته است و این کار را پیچیده ، چالش برانگیز و چند وجهی کرده است. این نقشه در واقع یک فایل با پسوند xml است که مسیرهای مختلف سایت شما در آن قرار داده میشوند و خزندههای موتورهای جستجو میتوانند براساس آدرسدهی مناسب به محتوای شما دسترسی داشته باشند. در شهریور ماه ۱۳۸۸ در راستای اهداف تعیین شده و چشم انداز شرکت بالاخره شرکت سهامی عام توسعه گردشگری مارکوپولو به عنوان اولین هلدینگ سفر به ثبت رسید. از طرفی چشم انداز و ماموریت برند، همچنین اهداف سازمان نیز با این شخصیت همخوانی مشاور سئو داشتند.

انجام خدمات سئو سایت

اما نقطه ضعف لوگو که قابل چشم پوشی نبود ، فونت(قلم) نوشتار مارکوپولو بود که در شأن یک «متخصص» نبود. در این مسیر اما دقت شد تا از برند قبلی که میزان آشنایی با آن زیاد بود فاصله گرفته نشود. مارکوپولو، همانگونه که گفته شد در زمینه تورگردانی انبوه فعالیت می کند و مشتریانش در واقع آژانسهایی هستند که خدمات و تورهای مارکوپولو را در اختیار گردشگران قرار می دهند. برای نمونه، وقتی مارکوپولو حامی برگزاری رویدادهای آموزشی مرتبط با راهنمایان تور می گردد، تصویر ایجاد شده در صنعت به کهن الگوی دانا یا Sage کارل گوستاو یونگ نزدیک می گردد که به لحاظ ویژگی های تحلیلی به شخصیت متخصص که از روشهای دیگر حاصل شده بود شباهت زیادی داشت. این لینک ها از نوع Web 2.0 (وبلاگهای ایرانی و خارجی) هستند و وبلاگ های ایجاد شده صرفا مخصوص لینک سازی برای وبسایت شما خواهند بود. یکی از دلایل این مورد شاید این بود که مارکوپولو با برگزاری سمینارها، کارگاه ها و کلاسهای آموزشی برای فعالان حوزه گردشگری چنین جایگاه ذهنی را برای خود پدید آورده است. نکته اصلی در هویت بصری قبلی این بود که رنگ مشخصی به عنوان رنگ برند موجود نبود. این مدل فواید و ویژگیهای دریافت شده از محصول و خدمات را از طریق شخصیتی که برای برند حس می شود، به هم متصل می‫کند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *