۷ نکته مهم در سئوی سایت خبری که دانستن آن ضروری است – مدیااد

شما با کمک Screaming frog میتوانید یک نگاه وسیع و البته جزئی به سئو داخلی سایتتان داشته باشید. Fetch And Render به شما نشان میدهد که گوگل و کاربران چگونه صفحه شما را میبینند.و چون آنها را در کنار هم قرار میدهد به آسانی میتوانید تفاوتها را بیابید.

سئوی حرفه ای

خب، گوگل سرچ کنسول – وبمستر تولز گزارشی عالی با نام “Mobile Usability” دارد که اگر کاربران موبایل سایت شما مشکلی در استفاده از سایت داشته باشند به شما اطلاع میدهد.

ابزار برسی سایت

این ابزار یکی از بهترین ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی در بازار است و دارای ابزارهای قدرتمند زیادی است که به شما امکان می دهد لینک های بک لینک را نیز تحلیل کنید.

برای تبدیل کاربران بر روی تجربه کاربری تمرکز کنید : سعی کنید میزان تعداد صفحات بازدید شده توسط کاربر درون سایت را بیشتر کنید (با پسنهاد های عالی) ، زمان ماندگاری کاربران را بیشتر کنید در سایت با بهره گیری از ویدیو و ویس ، تایتل را به تایتل چالشی تغییر دهید تا بازخورد بیشتری بگیرید از کاربران…

با استفاده از ابزار Fetch As Google میتوانید محتوای جدید را در اسرع وقت ایندکس کنید.

بهینه سازی سایت Seo

🙂 در آخر، Crawl only this URL را انتخاب کنید و روی Go کلیک کنید… برای این کار Mobile: Smartphone را انتخاب کنید.

سپس روی Request indexing کلیک کنید تا با یه دربست Googlebot راه به آن صفحه بفرستید. گزینه اول رو که میزنید به صورت زنده سایت رو در حالت موبایل نشان میده و سرویس موبایل تست گوگل باز میشه و دقیقا مشکل اون صفحه مورد نظر رو میده به همراه رفع آن.

کسانی که به دقت اطلاعات سفارش خود را آماده سازی می کنند تا نویسندگان بتوانند به دقیقترین شکل ممکن محتوایی مناسب آن نیاز تولید کنند.

بهینه سازی و سئو

۲. در مرحله بعد رباتها برای خزیدن در صفحه، درک و بررسی آن وارد عمل میشوند به این مرحله میگویند ایندکس کردن (Indexing). با این حال، صاحبان سایت میتوانند به راحتی از این گزارشها برای بررسی ویروس و بدافزار وب سایت خود استفاده کنند.

وب سایتهایی که از PPC استفاده میکنند هنوز میتوانند از طریق موتورهای جستجو ترافیک هدفمند دریافت کنند اما مجبورند هزینه آن را بپردازند.

وقتی روی لینک کلیک کنید، یک صفحه باز میشه که راهکار برطرف کردن مشکل رو گوگل به شما میگه. لپ کلام این که محتوا و تجربه کاربری سایت شما باید ۱۰۰% برای موبایل بهینه باشد.

نوع مرورگر، صفحۀ خروج کاربر، صفحات مورد بازدید و زمان حضور کاربر در وبسایت از نمونه ابعادی هستند که در گوگل آنالیز وجود دارد. در ابتدا باید بگوییم در دنیای سئو تضمینی به نام رتبه اول معنی ندارد مخصوصا زمانی که بر سر یک کلمه کلیدی رقابت بسیار بالایی وجود داشته باشد.اگر شرکتی تضمین لینک 1 گوگل را در مدت زمانی کوتاه به شما داد بدانید یا این شرکت آشنایی چندانی با سئو ندارد و یا کاسه ای زیر نیم کاسه است!

شما با استفاده از این گزارش میتوانید ببینید آخرین بار گوگل نقشه سایت شما را چگونه خوانده و چه تعداد URL را ایندکس کرده است.

تست سو سایت

با اسکرول و مشاهده انتهای گزارش، میبینیم که تصاویر به طور موقت غیر قابل دسترس هستند (Temporarily unreachable). احتمالا شما هم خبر دارید که تعداد کاربرانی که با موبایل خود جستجوی گوگل انجام میدهند از کاربران دسکتاپ خیلی بیشتر است و این فاصله روزانه در حال افزایش است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاور سئو لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *