چند نکته در مورد طراحی رابط کاربری (UI) – گروه کسب و کار الکترونیکی

قالب سایت و وبلاگ به عنوان ویترین صفحه وب محتوای مد نظرمان را در چارچوب مشخص به کاربر نمایش می دهد و در اصل بخش اصلی رابط کاربری (User Interface) به حساب می آید، لذا طراحی قالب سفارشی یکی از اصلی ترین قسمت های فعالیت حرفه ای در وب محسوب می شود، اینکه چگونه قالب اختصاصی برای سایت یا وبلاگمان طراحی کنیم پرسشی است که پاسخ آن را به راحتی نمی توانیم در یک مطلب خلاصه کنیم اما آنچه مهم است اینکه بدانیم از کجا باید شروع کنیم و چه فراز و فرودهایی پیش رو داریم، آیا واقعا نیاز است که منابع مختلف را مطالعه کرده و ساعت ها زمان صرف این کار کنیم یا در عوض از نرم افزارهای قالب ساز آماده استفاده و اصول فنی کار را رها کنیم، در یک پاسخ کوتاه به این سوالات باید گفت که در واقع هیچ کدام از این روش ها به تنهایی چاره کار نیست، در ادامه خواهیم دید که بهترین روش یادگیری موارد فنی در حد رفع نیاز و در عین حال استفاده از ابزارهای جانبی طراحی و کدنویسی است. روش های جلب توجه مخاطب در UI یکی از کلیدی ترین بحث های جلسه ششم دوره طراحی تجربه و رابط کاربری است.

رپورتاژ چیست؟

شما همچنین ممکن است یک جستجوگر حرفه ای با تجربه جستجوی پولی باشید، اما من توصیه نمی کنم که یک شخص را در هر دو دسته قرار دهد. در انتها به این پرسش کلیدی پاسخ می دهیم که “چه چیزی باعث خرید مشتری ها می شود؟ فراموش نکنید که همکاری با افراد بی تجربه و بدون دانش لازم در خصوص سئو نه تنها باعث هدر رفتن پول و زمان شما می شود بلکه ممکن هم سایتان افت کند و در حالت بدتر وب سایت توسط گوگل در بلک لیست قرار بگیرد که خارج کردن طراحی سایت از بلک لیست گوگل هزینه بر خواهد بود. خدمتتان مژده می دهیم که با کمک سایت ساز پوپش با مکانیزمی که برای شما عزیزان فراهم شده است، به راحتی خودتان بدون نیاز به صرف هزینه گزاف طراحی می توانید سایتتان را طراحی کنید. به شما یک شاهکار شکست خورده معرفی خواهیم کرد بلکه درس عبرتی شود برای کسانی که بدون داشن لازم اقدام به طراحی محصول میکنند. به منظور اینکه تصمیم بگیرید کدام یک از آنها برای شما مناسب است از آنچه که اطلاع دارید کمک بگیرید و موارد زیر را به خاطر بسپارید .

ساخت بک لینک هنوز هم یکی از مهمترین کارها در سئو است و هنوز هم بک لینک ها نقش مهمی در افزایش رتبه سایت ها در نتایج جست و جو دارند. یکی دیگر از راه هایی که می توان کیفیت رابط کاربری (UI) را با آن ارزیابی کرد، مدت زمانی است که کاربر در سایت سپری می کند، به عبارتی اگر کاربر وارد سایت شود اما زود از سایت خارج شود ممکن است به علت نقصی که در رابط کاربری وجود دارد کاربر تصمیم بگیرد که سریعا از سایت خارج شود البته این مسئله می تواند به علت محتوای نامناسب سایت نیز باشد. این جلسه یکی از کامترین مباحث در زمینه استراتژی محتوا در UX است که علاوه بر مباحثی همچون روش های استفاده و طراحی انیمیشن ها به مبحث محصول خوب، محصول بد؛ طراحی حسی؛ کپی رایتینگ و… از صفات عاقل آن است که چیزی که امکان تکذیب آن داده می شود را نمی گوید. این که چه چیزی را کجا بنویسیم. در این آموزش چه چیزی یاد می گیریم؟ در بخش چهارم به سوال بالا پاسخ خواهیم داد و یاد میگیریم که برای فروش بهتر باید سراغ منطق کاربر رفت یا احساسات. لینک دهنده یا بکلینک نقش مهمی در بهبود سئو سایت ایفا میکند.

به این که لینک بر روی چه عبارتی قرار داده شده متن لینک شده گفته می شود. طبق معمول خوانندگان به دنبال بهترین مطالب هستند و بعد از مشاهده ی این موضوع دنبال کننده سایت شما خواهند بود و امکان دارد که این محتواها توسط خوانندگان سایت شما منتشر شوند و این به نوع خود در دریافت بازدید کننده ی وب سایت نقش بسزایی دارد. گوگل از این جهت نگران است که ممکن است محتواهای غیر رایگان موجب گمراه شدن مخاطبان بشود، بنابراین برای جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل، باید اطمینان حاصل کنید که خوانندگان آگهی از همان ابتدا متوجه تبلیغاتی بودن متن شده اند و با تصمیم خود به خواندن محتوای رپورتاژ پرداخته اند. رپورتاژ آگهی یعنی چه؟ بخش هفتم در رابطه با مهمترین بخش سایت ها، یعنی صفحه محصول مشاوره سئو است. اگر با بازاریابی عصبی آشنا باشید در این ویدیو طراحی بر پایه این نظریه را نیز یاد خواهیم گرفت و اگر نه بازاریابی عصبی را هم تشریح خواهیم کرد. بروز رسانی هسته گوگل در سال 2020 به چه صورت انجام گرفت؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *