شرکت طراحی سایت و خدمات سئو

ساختار سایت و در واقع کدنویسی استاندارد سایت ، طراحی سایت مناسب ، استفاده از علامت گذاری های اسکیما ، افزایش سرعت سایت ، طراحی نسخه مناسب تلفن های هوشمند ( ریسپانسیو ) برخی نکات مهم در سئو تکنیکال هستند که باید در جریان سئو سازی سایت رعایت شوند.

سئو سایت حرفه ای

شما باید حداقل یک پیام کلیدی که میخواهید انتقال دهید را قبل از ایجاد محتواهای خود، شناسایی کنید.

در google search console شما می توانید ببینید قبل از اینکه یک کاربر وارد سایت شما شده، چه فرآیندی اتفاق افتاده. گوگل اعلام کرد که تعداد کاراکترهای توضیحات متا به طور متوسط کمی کمتر شده، اما اینکه گوگل چه تعداد از آنها را نمایش دهد بستگی به محتوای صفحه و توضیحات نوشته شده در متا دیسکریپشن (توضیحات متا) دارد.

پکیج سئو سایت

شاید تا پنج شش سال پیش، تولید محتوای ویدیویی جایگاه چندان قابل توجهی بین محتواسازها نداشت اما این روزها، با توجه به برخی نیازها و همچنین بالاتر رفتن سرعت اینترنت، میتوانید با استفاده از محتوای ویدیویی عملکردی شگفت انگیز در جذب مخاطب و مشتری داشته باشید.

تست سئو سايت

طبق گفته های مراکز بزرگ آمار در سراسر جهان تقریبا ۸۵٪ مصرف کنندگان تا سال ۲۰۲۰ تمامی نیازها و خدمات خود را بصورت آنلاین از طریق وب سایت های اینترنتی تامین خواهند کرد.

کمک شایانی به افزایش سرعت وب سایت شما میکند. اگر چه گوگل به صورت مستمر الگوریتم های خود را بروز رسانی میکند و الگوریتم های آن دائما در حال ارتقا و تغییر هستند، اصول سئو قواعد و مقررات نسبتا ثابتی هستند که بکارگیری آنها رتبه سایت شما را ارتقا خواهد داد.

یکی از مزایای رونیکا طراحی سایت به صورت کاملا اختصاصی و با توجه به نیاز مشتریان است.ابتدا طی مشاوره های تلفنی و حضوری نیاز مشتریان دریافت و مطابق با آن راهکاری برای طراحی سایت ارائه می گردد.

سئو تضمینی سایت

برای آشنایی کامل با استراتژی و نحوۀ بهینهسازی انکر تکستها مقالۀ «چگونه انکر تکست (متن لینک) را بهینه سازی کنیم؟ حالا چطور باید انکر تکستها را بهینه کنیم؟

اما شاید این سؤال مطرح شود که تولید محتوای مهمان چه مزیتی برای فرد یا برندی دارد که بهصورت مهمان برای وبسایت دیگر نوشته است مزیت این سبک از تولید محتوا را باید در متن پست یا محتوا جستجو کرد.

محتوای شما باید با کیفیت بالا ، جدید و مرتبط باشد. محتوای متنی عامیانه مانند پلی است میان برند و مخاطب که میتواند ارتباطی جداناپذیر ایجاد کند. به طور مثال:به جای نامگذاری تصویری چیزی مانند “شامپو” ، می توانید آن را “بهترین شامپو برای موهای بلند” بگذارید.

منظور از توضیحات متا یا متا دیسکریپشن متنی است که برای نمایش داده شدن در قسمت توضیحات گوگل نوشته میشود (مانند تصویر زیر). تعداد کاراکترهایی که در توضیحات متا میتوانید استفاده کنید در ابتدا – طبق استانداردهای گوگل – محدود به 155 تا 165 کاراکتر بود، بعد از مدتی در دسامبر سال 2017 گوگل اعلام کرد بر اساس الگوریتمهای جدید تا 325 کاراکتر قابل نمایش است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاوره سئو لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *