سرچ کنسول گوگل چیست کار با کنسول جستجو

تکنیک های سئو خاکستری در راستای سئو کلاه سیاه هستند با این تفاوت که برای موتورهای جستجو قابل تشخیص نیستند. سال ها پیش گوگل با معرفی الگوریتم موش کور، سعی کرد به کسب و کارهای محلی در سئو کردن سایت شان کمک کند اما در این بین، موش کور یک ضعف بزرگ داشت!

بررسی سئوی سایت

ممکن است از خود بپرسید: حالا سئو در این مسیر به کجا پیش میرود؟ هنگامی که کلمات کلیدی و عبارات SEO خود را در صفحات خود به صورت استراتژیک قرار می دهید، جلوگیری از بهینه سازی بیش از حد مهم است.

در واقع دلیل انتخاب این اسم، این بود که شاهین ها علاقه زیادی به شکار موش های کور دارند و این الگوریتم هم دقیقا برای شکار نقاط ضعف موش کور وارد شده بود.

ابزار بررسی سئو سایت

شاهین گوگل، به شکل مستقیم روی سئو محلی کسب و کارهای تمرکز کرده و سعی کرد نتایج گوگل برای کسب و کارهایی که در google map ثبت شده اند را بهبود بدهد.

پیشنهاد میکنم همین حالا به سراغ مقاله آموزش ثبت نقشه در گوگل بروید تا به شکل تصویری این کار را یاد بگیرید.

بعد از آن هم می توانید از یک جمله مجزا برای تاکید روی گفته ها کمک بگیرید. اما بعد از معرفی الگوریتم شاهین گوگل، چه چیزی تغییر کرد؟ اما بالاخره مشاوره سئو شاهین چکار میکند؟

بک لینک چیست؟

الگوریتم شاهین گوگل چکار میکند؟ در ادامه قرار است به این سوال حیاتی جواب بدهم که اصلا ما چطور میتوانیم سایت مان را برای الگوریتم شاهین گوگل سئو کنیم؟

بررسی پنالتی گوگل

که تولید میکنید باید با دقت نگارش، ویراستاری و البته طراحی شوند تا قادر به جذب مشتری بوده و بتوانند رتبههای یک وبسایت در موتورهای جستجو را افزایش داده و مخاطبان را به مشتری تبدیل کنند.

الگوریتم جدید گوگل

Long Tail Pro، کلمات کلیدی طولانی برای سایتهای niche (با مخاطبان خاص و محدود) تولید میکند. اما امروز این کسب و کارها میتوانند از طریق نتایج جستجو، مخاطبان تازه ای را جذب کرده و به مرور به کمک گوگل رشد کنند.

البته این مشکل صرفا متوجه مغازه های یک پاساژ نبود، مثلا کسب و کارهایی که از یک دفتر مشترک استفاده میکردند، استارتاپ هایی که داخل یک فضای اشتراکی فعالیت میکردند، فروشگاه هایی که با نام مشابه و نزدیک بهم در حال فعالیت بودند و…

تست سئو سایت رایگان

ضعف الگوریتم موش کور، در تشخیص کسب و کارهایی بود که در کنار یکدیگر ثبت شده بودند. چطور؟ مثلا یکی از مهم ترین جزئیات کاری شاهین، این بود که شعاع و محدوده مربوط به هر کسب و کار را کوچک تر کرد.

سئو سایت رایگان

مثلا تصور کنید شما به عنوان صاحب یک مغازه در پاساژی بزرگ در اصفهان، کسب و کارتان را در گوگل مپ ثبت میکنید. 8 مورد زیر، مهارت هایی است که به طور کلی، از یک کارشناس محتوا انتظار میرود در آنها قوی باشد.

سرعت بارگذاری سایت هم یکی دیگر از فاکتورهای گوگل برای داشتن رتبه بالا می باشد. تحقیقات نشان می دهد که بارگذاری سایت در بیش از چهار ثانیه نرخ پرش را تا 25٪ افزایش داده و مشتریان انتظار دارند سایت در دو ثانیه یا حتی کمتر بارگیری شود.

متاسفانه برخی از دوستان وبمستر و کارشناس محتوا در این مورد کمی خساست به خرج میدهند و فکر میکنند که این کار باعث بالا رفتن ارزش سایت رقیب میشود. شما می توانید با استفاده از این ابزار کنسول مشکلاتی که ممکن است در کارایی کاربران و صحت کارکرد و رتبه سایت شما اختلال ایجاد کند شناسایی کنید و آن مشکل را برطرف کنید.

اما امروز با توجه به اینکه محدوده هر کافه و کسب و کار برای گوگل کوچک تر شده، دیگر بعضی کافه ها زیر سایه دیگر کافه ها گم نشده و شما با جستجو عبارت کافی شاپ، به تمامی کافه های موجود در آن منطقه دست پیدا میکند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *