سئو تضمینی، از رویا تا واقعیت! – سئو 24

سئو و جستجوی پولی هنگامی به درستی کار می کنند که شکاف های یکدیگر را پر کنند و یکدیگر را در کنار نقاط قوت خود قرار دهند. این سلسه مراتب در مورد این است که واسطه به عنوان راهنمایی برای کاربر به خدمت گرفته شود، و به آن­ها بگوید کجا کلیک کنند و کجا بروند تا به اهدافشان برسند. بخشی از ux است ولی این بدین معنی نیست که طراحی واسطه کاربر فقط یک بخش کوچک از طراحی تجربه کاربر است. تصور کنید اگر پانزده ثانیه طول بکشد تا شما نتیجه­ تان را بارگذاری کنید، واسطه مشابه دقیقی خواهید داشت ولی تجربه کاربر کاملاً متفاوت می­ شود. طراحان ux تحقیقی انجام دادند که با ایده ­های اصلی محصول سروکار داشت و تدوین محصول را آزمایش کرد. یک طراحی ux خوب، مهارت­های استراتژی و تحقیقی قاطعی دارد و درک خوبی از معماری اطلاعات و طراحی واسطه خواهد داشت. واضح ­ترین و قابل تشخیص ­ترین مثال از یک ui خوب، صفحه خانه گوگل است.

رنگ بندی در سایت

اغلب ui و ux برای خود کار می­ کنند، بنابراین با به ذهن سپردن آن­ها، چند مثال اصلی از ui و ux به شما کمک می­ کند تا بتوانید تفاوت­های بین آن دو را بهتر بشناسید. تماشای چیزی بسیار آسانتر از خواندن درباره آن است. سعی کنید از آن ها به مقدار کافی در صفحات خود استفاده کنید و متن های جذاب برای آن ها بنویسید. محل قرار گرفتن بک لینک: اینکه از صفحهی اصلی یک سایت به شما لینک داده شود یا از قسمتهای دیگر مثل فوتر یا سایدبار، در میزان ارزش آن لینک تاثیر میگذارد. نوار ابزار الکسا با دیدن یک صفحه وب ، اطلاعاتی از این صفحه و دیگر اطلاعات مانند صفحات مشابه یا پیشنهادهایی که سرور الکسا به کاربر می دهد را بر روی نوار ابزار نشان می دهد. این کار مشابه لینک سازی داخلی است با این تفاوت که شما مطالب و مقاله هایی مشابه با آنچه که کاربر در حال مطالعه آن است را می توانید به او پیشنهاد دهید که در نهایت باعث می شود کاربران زمان بیشتری را در سایت سپری کنند و نرخ پرش سایت نیز کاهش یابد.

UI آنچه را که کاربر نهایی می بیند، می شنود و احساس می کند، تحت تاثیر قرار می دهد. طراح ux جریان ­های کاربر را کنترل خواهد کرد، برای مثال در مورد نماهای کلی گسترده فرایند تصمیم می­ گیرد، فرایندی که منجر می ­شود مصرف کننده در خبرنامه خود نام نویسی کند. فرایند انتخاب محصول شما نیز جذاب است، با یک فرایند مرحله به مرحله تجربه مصرف کننده یکپارچه می­شود. تحقیقات نشان می دهد که تجربه مشتری موجب افزایش در مشاوره سئوآمد می شود. صاحبان سایتها و مدیران بازاریابی میدانند که سئو چیست و اهمیت زیادی در موفقیت کسب و کار و افزایش مشتری دارد. در ادامه 7 مورد از مهمترین عواملی که می توانند دلیل افزایش Bounce Rate باشند را معرفی می کنیم. دلیل دوم هم که واقعاً مهم است، دائمی بودن بک لینک رپورتاژ است (حداقل در اکثر سایتها). وعده تبدیل کردن یک سایت معمولی به یک سایت پربازدید (با ترافیک بالا) در صفحه اول گوگل، آنقدر شیرین است که به سختی می توان دست رد به آن زد. شاید عکسی مثل تصویر بالا را جایی دیده باشید، این عکس معمولا به عنوان تفاوت ui و ux معرفی میشود. چرا مردم به سایت شما می ­آیند؟ چرا؟ دلایل آن را با یکدیگر بررسی می کنیم.

نمونه صفحه درباره ما

تقریبا میشه گفت که خزنده های موتورهای جستجو اولین فایلی که بررسی میکنند همین فایل robots.tx هستش و بعد از اون محتوای سایت رو بررسی و تشخیص میدن. وقتی برای اولین بار یک موبایل خریدید چه حسی داشتید؟ وقتی ما به طراحی ui رجوع می ­کنیم تنها نگرانی ما در رابطه با واسطه ها می باشد، ولی این موضوع به طور الزامی در مورد طراحی ux درست نیست.البته، واسطه ­ها به واسطه­ های گرافیکی کاربر کامپیوترها محدود نمی ­شود، ما تماس ­های تصویری، ماشین ­های لباس­ شویی و دستگاه­ های موبایل مختلف را داریم. در پاسخ باید گفت تنها رتبه عددی، قابل دستکاری بوده و از طرق دیگر می توان صحت و سقم این موضوع را بررسی کرد. علت آن است که گوگل الگوریتمهای بررسی سایتها را مرتب بهروز میکند و باتهای جدیدی برای ایندکس کردن محتوا ایجاد میکند. UI بیشتر ویژگی تکنیکی دارد تا اجزای طرح را برای محصول نهایی ایجاد کند. یک طراح که هم می تواند به خوبی طراحی کند و هم کد Front-end یک طرح را بهبود بخشد، یک دارایی با ارزش برای هر شرکتی است. این کار برمبنای سناریو است و خلاصه جامعی از آن، طرح زمینه ­ای با نیازهای کاربر در ذهن طراحان است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *