ریبرندینگ یا بازسازی برند چیست و چه اصولی دارد؟

مراحل برندسازی دوباره چیست؟ 6. زمان مورد نیاز برای فعالیت دوباره شما با برند جدید چقدر است؟ به گزارش نامه نیوز، این مسئله نشان از آن دارد که این شیوه بدون استراتژی و تحقیقات هدفمند و صرفا برای جا نماندن از رقبا صورت گرفته است. حتی ممکن است یک کسب و کار با برندسازی بسیار موفق، برای کاهش سهم رقبا و افزایش قدرت خود در بازار، محصول جدیدی را با یک برند متفاوت از برند قبلی منتشر کرده و اقدام به ریبرندینگ کند. به محض انتخاب لینک و ورود به سایت؛ گوگل، آنالیز خود را فعا مشاوره سئول میکند. اگر تا به حال نتوانسته اید به خوبی این ارتباط را با مخاطبان خود برقرار کنید شاید برندسازی دوباره تصمیم مناسبی باشد. به عبارت دیگر، نرخ پرش با نرخ تبدیل رابطه ای وابسته دارد، یعنی: نرخ پرش برای یک وبمستر وقتی مهم است که بخواهد کاربر را در وبسایت خود نگه دارد ولی نرخ پرش برای کسی که میخواهد چیزی بفروشد شاید زیاد مهم نباشد برای خرید پیرهن کاربر به وبسایت بامیلو وارد میشود، قیمت آن را میبیند و فکر میکند سپس برگشته و به وبسایت دیگری چون تخفیفان وارد میشود این به این معنی نیست که پیرهن به درد کاربر نمیخورد (و گوگل نباید آن را پیشنهاد کند) بلکه کاربر میخواهد پیرهن دیگری را ببیند.

ربات تلگرام ساخت

یعنی مخاطبان در زمان مشاهده محصول شما، با یادآوری یک ویژگی نامناسب آن (کیفیت، طعم، قیمت و…) سریعا تصمیم به انتخاب یک محصول دیگر میگیرند. باید به خوبی این را بدانید که انجام فعالیت مذکور در صورت بی برنامگی و بدون داشتن یک هدف مناسب میتواند بسیار خطرناک باشد. آیا برای این فعالیت برنامه ریزی مناسب را داشته اید؟ درون ریزی رو دنبال کنید. آیا انجام این فعالیت ضروری است یا صرفا با تصور اینکه انجام آن کسب و کار شما را در کوتاه ترین زمان زیر و رو میکند به سوی ریبرندینگ میروید؟ آنها می خواهند که بتوانند که رضایت مشتری خود از محصولاتشان نشان بدهند و از این رو سعی می کنند بعد از خرید با استراتژی های خاص، نظر آنان را بپرسند و در قسمت نظرخواهی محصولات قرار بدهند. تیم شما چطور میتواند شما را همراهی کند؟ در مورد مکانهایی که افراد معمولاً در زمان استفاده از اپلیکیشن شما حضور دارند، مثلاً یک نیمکت اتوبوس یا یک مبل راحتی در زمان تماشای تلویزیون، در حال قدم زدن در خانه یا غیره تفکر کنید.

بهینه سازی On-site و Off-site

اما در دنیای بازاریابی دیجیتال با مفهوم دیگری بنام SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو آشنا میشویم. در هر حال بزرگترین دلیل ممکن برای انجام این فعالیت و البته توجیه اغلب کسب و کارهایی که برای انجام آن اقدام میکنند، کاهش تمایل مشتری به استفاده از خدمات و محصولات است. البته این اصلاً به معنی آن نیست که لینک سازی طبیعی ممکن نیست. اگر برند شما از ماندگاری مناسبی در ذهن مشتریان و مخاطبان برخوردار نیست شاید نیاز به تجدید نظر در مورد آن داشته باشید. ممکن است فعالیت گذشته شما موفق و پولساز بوده باشد اما ورودتان به یک حیطه متفاوت شاید نتواند زیر پرچم همان برند سابق انجام شود. در این زمان است که شاید تمرکز دوباره بر روی افزایش کیفیت محصول و رفع نقایض، استراتژی مناسبی نباشد چون در هر حال قسمت وسیعی از قشر مخاطبان نه تنها نسبت به محصول، بلکه نسبت به برند شما بدبین شده اند و حتی این بدبینی بر روی خرید آنها از مابقی محصولات با برند شما نیز تأثیر منفی میگذارد. که میتواند به دلایلی چون تغییر محصول، تغییر سلیقه و ذائقه و…

بررسی رنک گوگل

2. چه چیزی اتفاق افتاده و یا چه موضوعی تغییر کرده است؟ تولید محتوای با کیفیت یکی از روش های مفید در افزایش بازدید سایت و دریافت بک لینک رایگان و طبیعی است؛ با انتشار مقالات با کیفیت بالا احتمال اینکه مقالات شما در دیگر وبسایت ها و وبلاگ های مرتبط بازنشر شده و یا به آن اشاره شود بیشتر میشود. هنگامی که آدرس هر صفحه از سایت به راحتی در خاطر افراد نقش ببندد و محتوای موجود در سایتتان نظر کاربران را جلب کند چنانچه آن ها نیاز به دریافت اطلاعاتی دیگر مرتبط با اهداف سایت داشته باشند به راحتی آدرس را سرچ زده و وارد سایت می شوند که این کار در کنار افزایش بازدید از سایت ابتدا نرخ کلیک را افزایش می دهد. پس در کل این فرایند از دوحالت خارج نیست خود شما وبمستری را یادبگیرید یا وب مستری سایتتان را با یک شخص دیگر محول کنید انتخاب با شماست. نرخ پرش یا Bounce Rate چیست؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *