راهنمای کامل ابزار سرچ کنسول گوگل

کلیه اعلانهای هشداری گوگل سرچ کنسول از قبیل خطاهای وبسایت، مشکلات امنیتی و راهکارهای گوگل پیرامون بهبود سئو وب سایت در بخش Messages برای کاربر نشان داده میشود.

سئو کلمه ای

آخرین بار شما چه زمانی استراتژی سئو خود را تعیین کرده بودید؟ Index Status: گزارشی آماری پیرامون تعداد لینکهای فهرست شده ( لینکهای ایندکس شده) وب سایت شما را نمایش میدهد.

تحلیل رقبا در سئو

با استفاده از Google Index در گوگل سرچ کنسول میتوان صفحات فهرست شده یا درج شده در موتورهای جستجو را مشاهده کرد.

اگر با فیلترهای نرم افزار اسنپ چت کار کرده باشید، یا فیلم های علمی تخیلی را دیده باشید که در آن سربازی از طریق عینک خود اطلاعات را به صورتی پرجزئیات و واقعی می بیند، با این تکنولوژی تا حدودی آشنایی دارید.

ابزار برسی سئو

الگوریتم های موتور جستجو راه طولانی را طی میکنند و از زمانی که محتوا، عنوانها و توصیفات پر شده با کلمات کلیدی برای دستیابی به رتبه بندی بالا در نتایج جستجو کافی هستند، پیچیده تر شده اند.

معیارهایی که به بهبود تجربه کاربری می انجامند و کار وب مسترها را به مراتب حساس تر می کنند.

تمام الگوریتم های گوگل

البته اینکه در اینجا ذکر شده که باید از 1500 کلمه بالاتر باشد به این دلیل است که میانگین محتوای متنی تولید شده در وب سایت ها 1800 کلمه است و تجربه ثابت کرده است که اگر شما بتوانید که این میانگین را رعایت کنید به نوعی یک امتیاز مثبت برای رتبه گرفتن آن محتوا و مطلب شما در موتور های جستجو است.

Mobile Usability: در صورتی که وب سایت شما جهت نمایش در مرورگرهای موبایل و تبلت سازگاری داشته باشد خطا های مربوطه در این بخش قابل مشاهده خواهند بود. لازم است این بخش به صورت مرتب بررسی شود تا در صورت بروز خطاهای بهینه سازی یا امنیتی در اسرع وقت اقدام لازم صورت پذیرد.

بررسی سعو سایت

این بخش شامل خطاهای بخش Crawl، آمار تجمعی جستجوها وکلیکها و مجموع URLهای ایندکس شده در تمامی صفحات گوگل میباشد. زیرمجموعه بعدی این ابزار HTML Improvements بوده که از آن میتوان در رفع خطاهای Code html استفاده کرد.

تست سیو سایت

تقریبا همه مواردی که در مورد ابزار موز نام برده شد، در این رتبه بندی تاثیر دارند.

گوگل یا هر موتور جستجو گر دیگری دارای یک خزنده است و اطلاعاتی را در مورد تمام محتوایی که می توانند در اینترنت پیدا کنند جمع آوری می کند و خزنده ها همه آن ها را به منظور ایجاد یک شاخص به موتور جستجو می برند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاوره سئو دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *