خدمات سئو – خدمات SEO – خدمات بهینه سازی سایت – Seo Services

شاید رسیدن به رتبه خوب سو برای کلمات کلیدی اصلی برای شما غیر قابل دسترسی باشد، اما حتی یک هزینه بسیار کم در سئو هم می تواند در بهبود وضعیت کسب و کار شما مفید واقع شود.

افزایش رتبه سایت در گوگل

شاید کار شما طوری است که بیشتر مکالمهای است، پس پادکست میتواند برای شما مناسب باشد.

برآورد هزینه سئو

این روش شاید در کوتاهمدت جواب بدهد ولی راهکاری اصولی و پایدار نیست. سئو یک روش مؤثر برای جذب مشتری است و بیشتر شرکتها و کسبوکارهای آنلاین، اگر از آن بهدرستی استفاده کنند، میتوانند بیشترین نتیجه مثبت را بگیرند.

درسته که این موضوع روند کندی داشته است، اما روزبهروز اهمیت آن بیشتر شد و وبسایتها مجبور شدند که آن را برای رتبه گرفتن جدی بگیرند.

گوگل اخیراً اعلام کرده است که Core Web Vital در ماه می ۲۰۲۱ به معیارهای اصلی رتبهبندی وبسایت تبدیل میشود و سایتها باید این معیارها را در اولویت مشاور سئو خود قرار دهند.

سئوی سایت فروشگاهی

۴ سال بعد، روند کار تقریباً کامل شد؛ اما هنوز هم بخشی از وبسایتهایی که از سالهای قبل، کار خود را آغاز کردند نتوانستند صفحات وبسایت خود را برای موبایل بهینه کنند.

طبق سالهای گذشته، در سال جدید میلادی (۲۰۲۱) شاهد این هستیم که درباره اهمیت سئو و کارهایی که باید انجام شود، صحبت میشود و بیشتر افراد در اینترنت به دنبال مقالههایی درباره ترندهای سئو در سال جدید هستند.

بهبود سئوی سایت

برای اینکه بتوانید به هدف نهایی بازاریابی که همان فروش بیشتر است دست پیدا کنید، باید بهترین خود را در معرض دید مشتری دهید؛ این روزها همگانی شدن اینترنت و دسترسی عموم به تلفنهای همراه هوشمند بخش بزرگی از جامعه هدف کسبوکارها را در محیط وب گرد هم آورده است و بیتوجهی به این فضا ممکن است کسبوکار شما را با بحرانهای جدی روبهرو کند.

با اینکه طرز برخورد گوگل با بازاریابین آنلاین دارای ابهامات زیادیست، اما باز هم امکانات خوبی را در اختیار آنها قرار داده است. نمیتواند بررسی کند که آیا اطلاعات از نظر علمی دقیق هستند یا اینکه تشخیص دهد آیا نویسنده فردی متخصص در مورد محتوا است یا خیر.

کاری که انجام میدهد این است که میتواند محتوای مورد نظر را از میان صدها یا هزاران صفحه نامربوط و غیرمرتبط بیرون بکشاند.

اکنون که گوگل میتواند سرعت را با استفاده از Core Web Vital اندازهگیری کند، این فرصت به تمام وبسایتها داده میشود که محتوای خود را برای بیشتر دیده شدن با این معیار بهینه کنند.

اهمیت دادن به این معیارها علاوه بر رتبه گرفتن میتواند مانند وسیلهای برای رسیدن کاربر به هدف عمل کند. علاوه بر این، Core Web Vital بهعنوان فیلتری برای تعیین صلاحیت محتواها برای نمایش در Top Stories Google عمل خواهد کرد.

استراتژی اشتباه در سئو سایت

در ماه می سال ۲۰۲۰، گوگل Core Web Vital را معرفی کرد؛ ۳ معیار جدیدی که با کمک آنها میتوان میزان رضایت از تجربه کاربری را اندازهگیری کرد. این الگوریتم توانست ابهام در پیدا کردن واژگان را حل کند، به کاربران کلمات جدیدی یاد دهد، غلط املایی را تصحیح کند و پیدا کردن مترادف را آسان کند.

الگوریتم BERT بهطور کامل به کاربران برای رسیدن به کلمات و عبارات درست کمک کرد. در مثال زیر تنها یک نمونه از کارایی الگوریتم BERT را مشاهده خواهید کرد. با شروع الگوریتم RankBrain در سال ۲۰۱۵ و به اوج رسیدن الگوریتم BERT در سال ۲۰۱۹، گوگل جهشی عظیم در استفاده از هوش مصنوعی برای تفسیر سؤالات کاربران و نتایج آن در جستوجو ایجاد کرد.

بررسی انلاین سئو

از سال ۲۰۱۶ گوگل شروع به تغییر الگوریتم خود در مورد نمایش وبسایتها در موبایل کرده است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *