آموزش 50 روش بک لینک سازی – رادزاد

گرفتن بک لینک برای بسیاری از کاربران و وب مستران که به دنبال داشتن رتبه در گوگل هستند یک نیاز اساسی است. از طرف دیگر داشتن یک وبسایت خیلی زیبا میتواند سرعت آن را کاهش دهد که باعث اذیت کردن کاربر و رنک کمتر در موتورهای جستجو میشود . اتفاقا یکی از همکاران ما هم یک تحلیل کوتاهی بر روی این موضوع داشتند و متوجه شده بودند که دیجی کالا از طریق مذاکره با وبمسترها افراد رو متقاعد می کنه تا درباره دیجی کالا نقد و بررسی بنویسند و به دسته بندی های مختلف سایت لینک بدن و اینکار باعث شده بود که دیجی کالا رشد خیلی خوب مشاوره سئوی داشته باشه. معمولا گرونه استفاده اینجوری از رپورتاژ، و این باعث میشه تعداد کمتری از سئوکار ها بخوان اینطوری کار کنن به خاطر اینکه میخان سود حداکثری و هزینه حداقلی داشته باشن… که از نظر ماهیت فالو هم باشن و از سایت های قوی مثل مایکروسافت و …

اشتباهات رایج در سئو

بنابراین وقتی کلماتی مثل «انواع دوچرخه» ، «انواع قاب موبایل» و … وقتی صفحه دسته بندی دوچرخه دیجی کالا را در MOZ و Ahrefs بررسی کردم، متوجه شدم که استراتژی ساخت بک لینک دیجی کالا برای این دسته بندی، رپورتاژ آگهی هست. به خاطر همین به فکر نوشتن یه مقاله با عنوان محاسبات مالی در سئو و پیش بینی هزینه و درآمد هستم یا (برای لینک سازی خارجی چقدر میتوانیم هزینه کنیم) تا این مورد را بررسی کنیم که حداکثر چقدر میتونیم برای سئو یا رتبه گرفتن یک صفحه هزینه کنیم و اون صفحه چقدر میتونه پول بسازه. در حال حاضر در مورد مسائل مختلف سئوی خارجی مطلب هست توی وبلاگمون و البته قراره مقاله های بیشتری در این رابطه به زودی منتشر کنیم. به این صورت که در شبکه های اجتماعی مختلف حساب کاربری ایجاد کنید و لینک وب سایت خود را در آن قرار دهید. انتشار چنین محتواهایی در دیجیتال آنالیتیکس به صورت پیوسته ادامه پیدا خواهد کرد که با عضویت در خبرنامه دیجیتال آنالیتیکس از مطالب آموزشی با رویکرد تحلیلی، درباره موضوعات مختلف حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع خواهید شد.

سوال، نظر و دانش خودتون را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. اگر این امکان براتون وجود داره که در هر سایت، محتوا مجزا برای لینک سازی قرار بدید، قاعدتا خیلی بهتر است و این کار توصیه می شود، اما اگر براتون از نظر زمانی و مالی مقدور نیست، در حال حاضر تکرار یک مقاله مشابه در چندین سایت با هدف لینک سازی خارجی، مشکلی را ایجاد نمی کند. خوش حالم که از این مقاله راضی بودید و امیدوارم باز هم بتونم در مقالات بعدی رضایت شما را جلب کنم و باز هم شاهد حضور شما در دیجیتال آنالیتیکس باشم. از اینکه این مطلب برایت مفید بوده خیلی خوش حالم. نظرت برای من خیلی ارزشمند هست و خوش حالم که این مطلب برایت مفید بوده. اگر از دید مهندسی به این موضوع نگاه کنیم ایده شما قابل پیاده سازی هست و شاید هم اجراش کردند. ۱- سرعت بهبود رتبه مهم هست یا نه.

۱- از انکر تکست های چند کلمه ای برای لینک سازی خارجی استفاده می کنند. به نظر شما علت اینکه تیم سئو دیجی کالا در رپورتاژ ها از انکر تکست های چند کلمه ای استفاده می کند و به یک سایت غیر از خودشان لینک می دهد چیست ؟ تیم سئو دیجی کالا از استراتژی رپورتاژ آگهی برای لینک سازی خارجی دسته بندی های محصولات خودشان استفاده می کند و پس از آپدیت هسته گوگل در سال ۲۰۱۸ رپورتاژ آگهی های دیجی کالا ۲ تغییر داشت. مثلا اگر شما مالک یک سایت فروشگاه اینترنتی هستید و قصد دارید به مناسبت روز مادر یک ریپورتاژ آگهی برای سایت خود و برای کلمه کلیدی خرید روسری درج نمایید باید یک موضوع و متن متناسب با موضوع پنج مدل هدیه هیجانانگیز برای مادران بنویسید و در آن هدیههای هیجان انگیزی که معمولا مورد توجه مادران قرار میگیرد را ذکر کنید. اولویت اصلی Google AI این است که منابع قابل اعتماد و با کیفیت را برای کاربران رتبهبندی کند. این یعنی هر چقدر اعتماد شما به او بیشتر باشید، با خیال راحتتر پا درون رستورانی میگذارید که معرفی کرده است. زمانیکه بیشتر وبسایتها به وبسایت یک برند لینک میدهند این به موتورهای جستجو نشان میدهد که وبسایت برند ارزشمند، قابل اعتماد و مشهور است، که این موجب افزایش رنک جستجو میشود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *