آموزش ساخت بک لینک موثر در سئو و رتبه سایت

فرض کنید شما سفارش خرید بک لینک در کدهای قالب وبلاگ را به مدت سه ماه برای وب سایت خود دارید و بک لینک شما در تمامی کدهای قالب وبلاگ ارائه شده در سایت مثلا پیچک که یکی از سایت های طراحی قالب وبلاگ ماست درج شده است . در طول مدت سه ماه هر فردی که قالب وبلاگ خود را از سایت پیچک دریافت و در وبلاگ خود نصب کند ، خواسته یا ناخواسته بک لینک شما را در وبلاگ خود منتشر کرده است و به سمت وب سایت شما بک لینک ایجاد شده است. رنگ قرمز به عنوان عشق و خشونت تلقی می شود اما در هند به عنوان غرور و خلاقیت در نظر گرفته می شود و در چین، رنگ قرمز را رنگ خطر می دانند. در بیانی دیگر گفتنی است از یک رپورتاژ آگهی می توان به دو صورت دوره ای و یا همیشگی استفاده کرد، اما بهره مندیِ دائم در مورد بک لینک صدق نمی کند. در واقع متن زیر راهنمای مطلوبی برای متقاضیان تبلیغات وب سایت و کسب و کار های اینترنتی می باشد، چرا که ما در این جا دو فرایند موثر را که خرید بک لینک و رپورتاژ تبلیغاتی نام دارند، مورد بررسی قرار داده ایم تا بر اساس اولویت هایی که دارید از مناسب ترین گزینه بهره مند شوید.

ایندکس مجدد سایت

بک لینک ها از آن جا که به صورت دوره ای تاریخ انقضا دارند، بالطبع مستلزم پرداخت هزینه های مکرر می باشند تا در پایان هر انقضا دو مرتبه درج شوند. در مقایسه ی بک لینک با رپورتاژ آگهی اولین موضوعی که بایستی به آن اشاره کنیم این است که تبلیغات با بک لینک به صورت دوره ای می باشد اما رپورتاژ آگهی این مشاوره سئوچنین نیست. در واقع هدف طراحی چنین سایت هایی همین موضوع می باشد که در مدت کوتاه با ایجاد لینک هایی نا معتیر و با تعداد زیاد اقدام به بالابردن رتبه سایت خود کنند. ایجاد چنین سایت هایی فقط در کوتاه مدت امکان پذیر است زیرا در بلند مدت این سایت ها توسط گوگل حذف می شوند. ایجاد شبکههای وبلاگ خصوصی و افزایش رتبهها هنوز در سال ۲۰۱۹ امکان پذیر است. مخاطبان با مشاهده لینک سایت شما در یک سایت معتبر و پر بازدید اعتمادشان به شما افزایش یافته و بر روی لینک مورد نظر کلیک می کنند. اگر از خود می پرسید که چگونه می توانیم با رپورتاژ آگهی کسب و کارمان را در گوگل پر رونق کنیم، لازم است در ابتدا به شما تبریک بگوییم چرا که گزینه بسیار مطلوبی را به جهت تبلیغات انتخاب کرده اید.

و در آخر به عنوان مهم ترین نکته لازم است بگوییم رپورتاژ آگهی را می بایست از طریق مراجع درجه یک و متخصص تهیه کنید، مراجعی که وب سایت بکوریتی با افتخار جزء صدر ترین مورد ها در این زمینه می باشد و همواره در حال ارائه ی بهترین رپورتاژ ها در انواع و اقسام زمینه ها است. انواع رپورتاژ آگهی عبارتند از رپورتاژ آگهی تلویزیونی، مجله، روزنامه، اینترنت، آگهی و هر رسانه ای که امکان ارائه انواع آگهی در آن وجود داشته باشد. آیا انواع مختلفی از لینک سازی PBN وجود دارد ؟ از طریق این سایت ها میتونید به صورت آنلاین در رزومه خود لینک سازی کنید و اشتراک گذاری کنید. و ده ها سوال دیگر در زمینه ی تبلیغات سایت های گوگل در متن زیر پاسخ داده شده اند. رپورتاژ آگهی ها باید در قسمت های خاصی از سایت که نیاز به توضیح بیشتر دارد یا باید شرایط خاصی را به خواننده ارائه دهد، قرار داده می شود. اگر این لینک ها توسط ربات ها یا سایت های نامعتبر به سایت دیگری ارجاع داده شود، رپورتاژ آگهی مورد نظر نامعتبر و مضر می باشد. همواره در ایجاد رپورتاژ آگهی ها باید در نظر داشته باشید که تعداد بالا باعث یالا رفتن سایت شما نمی شود بلکه کیفیت سایت های لینک دهنده مهم می باشد.

رپورتاژ آگهی ها در بلند مدت باعث بالا رفتن سایت و رشد آن می شود. بالا بودن تعداد رپورتاژها نشان از محبوییت سایت شما دارد. همانطور که گفته شد رپورتاژ آگهی ها کاربرد های فراوانی دارد اما متاسفانه در ایران کاربرد تبلیغاتی آن چشمگیر تر می باشد. اگر در سئو محتوا پادشاه است، لینک ها ملکه هستند. اینفوگرافیک شما حتی اگر وایرال هم نشود ولی میتواند بک لینکهای مفید و قدرتمندی را به سمت سایت شما بیاورد. سپس می توانید با استفاده از افزونه های گوگل کروم مانند(CHECK MY LINK) آن لینک ها را بررسی کنید و هر کدام که اشکال داشت به مدیر سایت گزارش دهید و درخواست کنید که لینک شما را به جای لینک شکسته یا خراب شده قرار دهد. یعنی شما برای قرار دادن یک بک لینک در سایت نیاز به تمدید ماهیانه یا سالیانه آن می باشد. یعنی وقتی کاربران مختلف در موتورهای جستجو کلمات کلیدی شما را سرچ می کنند، صفحه اول باشید. کمتر مقالهای در میزفا وجود دارد که توسط دیگران کپی نشده باشد ولی همه کپیکاران، نه اعتبار خوبی نزد کاربران دارند و نه رتبه خوبی نزد گوگل دارند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *